Dandara: Trials of Fear Edition
Świat Salt wisi na skraju upadku. Jego niegdyś wolni mieszkańcy teraz są stłamszeni i odizolowani. Jednak nie wszystko stracone, ponieważ wśród oparów strachu pojawiła się nowa bohaterka — prawdziwy promyk nadziei. Ma na imię Dandara.
Zaprzeczaj prawom grawitacji, skacząc dowolnie pośród platform, ścian i sufitów. Poznawaj tajemnice i sekrety, które skrywa świat Salt i żyjące w nim różnorodne postaci. Spraw, by Dandara przeciwstawiła się oprawcom i zawalczyła o przetrwanie.