Dangerous Driving
Dangerous Driving, nowa gra stworzona przez ludzi, którzy wymyślili nowatorską serię Burnout, zapewnia ten sam rodzaj agresywnej rozgrywki oraz oferuje wiele nowych atrakcji. Dangerous Driving to gra o prawdziwych wyścigach. O takich wyścigach, o jakich marzysz, gdy nikt nie patrzy na kierownicę. O wyścigach, które kochasz — gdy NIKT NIE STOI CI NA DRODZE!
Ta gra pozwoli Ci zrealizować marzenia. Gaz do dechy — rozpędź swój przeciętny samochód do nieprzeciętnych prędkości, lawiruj między maruderami i zderzaj się z innymi autami, aby zepchnąć je z drogi. To gra, w której liczy się prędkość, umiejętność zapanowania nad pojazdem i piękne, długie ślizgi przy pokonywaniu zakrętów. Ważna jest także niepohamowana agresja, natychmiastowy odwet i jakże słodka zemsta. Im bardziej agresywna jazda, tym większa prędkość. Uderzaj, przewracaj, kasuj i miażdż inne samochody na 30 różnych torach wyścigowych w siedmiu różnych miejscach na świecie. Eliminuj rywali, pędząc na złamanie karku w trybie Takedown, doprowadź do perfekcji jazdę w trybie Heatwave albo zostań królem szos w trybie Road Rage.
W trybie Pursuit włącz syrenę policyjną i doprowadź przed oblicze prawa poszukiwanych przestępców. Możesz też pozbyć się wszystkich innych pojazdów w trybie Eliminator. Gracze mierzą się z bezlitosną sztuczną inteligencją w 8 różnych wyścigach, podczas których odblokowują nowe, zabójczo szybkie samochody i doskonalą swój agresywny styl jazdy. Jest tylko jeden sposób, w jaki trzeba się ścigać — niebezpiecznie. Jest tylko jeden sposób, żeby wygrać — wyeliminuj wszystkich, którzy stoją między Tobą a linią mety.