Dangerous Driving
Tür tanımlayan Burnout serisinin arkasındaki yaratıcı yetenekten Dangerous Driving saldırıyı tekrar yarış türlerine getiriyor, geçmişin ruhunu yeniden yakalıyor ve yeni bir yere götürüyor. Kimse bakmıyorken yapmak istediğin sürüş türü. Sadece başkalarının ŞU LANET YOLDAN ÇIKTIKLARINDA sevebileceğin yarış türü!
Bu oyun bu hayali yaşama şansı veriyor. Yüksek hızda, trafiğin içinde ve dışında kesişerek ve yoldan çıkıp diğer arabalara çarparak gündelik araçlarda gazı köklemek. Tamamen hız, sürüş becerisi ve destansı köşelerde başarılı şekilde kayışlar yapmakla ilgili. Ayrıca tamamen saldırma, anında misilleme ve tatlı tatlı intikam almakla ilgili. Ne kadar tehlikeli sürersen o kadar hızlı gidebilirsin. Çarp, manevra yap, vur, çiz ve yedi farklı lokasyonda ayarlanmış 30 farklı parkurda önüne çıkanları temizle. Rakibini adrenalin yakıtlı Takedown Yarışları'nda yakala, Heatwave'de mükemmelliğe giden yola gir ya da Road Rage'de her yola hükmet.
Sirenlerini aç ve Pursuit Mode'da Wanted Suspects'i yakala veya Eliminator'da son duran otomobil ol. Oyuncular, ilerledikçe 8 farklı olay türünde, yeni ölümcül arabaların ve saldırı yeteneklerinin kilidini açarak acımasız AI sürücülerine karşı yarışıyor. Tek bir sürüş şekli var: tehlikeli. Kazanmanın tek bir şekli var: Seninle bitiş çizgisi arasına girmeye çalışan herhangi bir şeyi parçalarına ayırmak.