Old - Dark and Darker - Legendary Status
Access to the High-Roller Dungeons! Are you ready for the ultimate challenge! Take on harder enemies and get better loot!
8 Additional character slots! Don’t be limited to just a single character or class. Experiment with a multitude of different builds or playstyles!
Sell items on the Marketplace and gain access to the Trading Post! – Please be aware that these extra trading privileges unlock 72 hours after the ‘Legendary’ status has been activated.
1 Shared Stash! – Gain some extra space for your loot and easily transfer items between your characters on the same account.
Please be aware that if you have already upgraded your account to ‘Legendary’ status through another method or on another platform, purchasing this DLC will not confer any additional bonuses. Please be careful not to make duplicate purchases.