Dark Deception - Chapter 2
Dark Deception Chapter 2 is the next chapter in the Dark Deception story. Face off against 2 new nightmares - Agatha & the Gold Watchers. Dark Deception mixes the fast-paced style of classic arcade games with fun horror game design.