Dark Deception - Chapter 2
Dark Deception Chapter 2, Dark Deception hikâyesinin bir sonraki bölümüdür. 2 yeni kâbusla yüzleş - Agatha ve Gold Watchers. Dark Deception, klasik arcade oyunların yüksek tempolu tarzını eğlenceli korku oyunu tasarımıyla birleştiriyor.