Dark Deception - Chapter 3
Dark Deception Chapter 3, Dark Deception hikâyesinin bir sonraki bölümüdür. 2 yeni kâbusla yüzleş - Dread Duckies ve Clown Gremlins. Dark Deception, klasik arcade oyunların yüksek tempolu tarzını eğlenceli korku oyunu tasarımıyla birleştiriyor.