Dark Deception
Dark Deception is a spoopy horror maze adventure game. Fight your way through nightmarish mazes as you seek to change your fate. Run or die. The choice is yours. Dark Deception consists of 5 chapters. Chapter 5 is still unreleased & will be added later.