Dark Hours
Just som I troede, at I havde udført det perfekte kup, bliver jeres indbrud tli jeres store overraskelse afbrudt af en overnaturlig hændelse. I er nu fanget i det auktionshus, I var kommet for at røve, og I indser til jeres rædsel, at I ikke længere er alene ... Et dæmonisk væsen har overtaget stedet, og I er dets nye bytte. Formår I at undslippe? Overlever I denne mareridtsnat?
Spil igen og igen: Spillene ligner aldrig hinanden. Bygningens layout, de låste døre og genstandene bliver tilfældigt genereret, så omgivelserne er altid nye.