Dark Lord: Forbidden Magic
Prepare for one of the most perilous adventures on your journey—dealing with forbidden magic is no trivial matter! It holds immense power and great danger. Help the Dark Wizard uncover its secrets and achieve the ultimate unity of magic.
You've done your best to steer clear of forbidden magic, but your Dark Wizard sees things differently. To attain true power and the unity of magic, you'll need to infiltrate the great school of mastery, delve into the secrets of forbidden magic, and acquire profound knowledge. This adventure will be among the most dangerous you'll face because forbidden magic is no laughing matter!