Dark Lord: Say thank you to developers
This small cosmetic add-on is designed for players who want to support the development team, after all, they made this game - and its user-generated content (UGC) - free. This allows everyone to experience the Dark Lord's story and create their own masterpieces using the user-friendly editor, which can be shared with thousands of players worldwide.