Dark Mystery
Dark Mystery to zagadkowa gra platformowa, w której gracz staje w obliczu różnego rodzaju trudności, aby znaleźć swoją prawdziwą miłość. Ta gra opiera się na prawdziwej miłości pomiędzy Furry (graczem) a jej królową, która zagubiła się w Mrocznym Świecie. Ta gra dostarcza dobrej zabawy, pełnej wyzwań i burzy mózgów z 35 ekscytującymi poziomami.