Dark Mystery
Dark Mystery, oyuncunun gerçek aşkını bulmak için farklı zorluklarla karşılaştığı bir Şaşkın Platform Oyunudur. Bu Oyun, Furry (Oyuncu) ile Karanlık Dünya'da kaybolan Kraliçesi arasındaki gerçek aşka dayanmaktadır. Bu Oyun, 35 heyecan verici seviye ile eğlenceli, zorlu, beyin fırtınası dolu.