Endnu to vildfarne sjæle vandrer ad Old Road. Duelist og Runaway, der fik deres debut i Darkest Dungeon II, bruger deres unikke evner til at bekæmpe de rædsler, der lurer under godset.
Den omstrejfende Runaway, der er dækket af brandsår, klædt i laset tøj og bevæbnet med en grov ildtang, foretrækker ild og list, når han bliver tvunget til at kæmpe.
I modsætning hertil står Duelist med alvorlig mine, og hendes udsmykkede kappe er iøjnefaldende gennemhullet over brystet. Ingen modstander har hidtil kunnet stå imod hendes skarpe angreb.
Fans af begge spil vil glæde sig over denne nye fortolkning af disse to nye ikoniske helte til Darkest Dungeon.