Kolejne dwie zagubione dusze błąkają się po Starym Trakcie.Fechmistrzyni i Uciekinierka, bohaterki, które zadebiutowały w grze Darkest Dungeon II, wykorzystują swoje wyjątkowe zdolności w walce z koszmarami czającymi się pod posiadłością.
Fani obu gier z pewnością pokochają te nowe wersje kultowych postaci z Darkest Dungeon.