Darksiders III DLC - Keepers of the Void
Aby wykonać zadanie od Vulgrima, Fury musi się udać do krainy Serpent Holes, by zniszczyć czające się tam starożytne zagrożenie. Nowe lokalizacje, zagadki i przeciwnicy tylko czekają na szansę sprawdzenia umiejętności Fury. W nagrodę Fury uzyska możliwość odblokowania nowych form broni dla Hollows, a także największej nagrody ze wszystkich: pancerza Abyssal Armor.