Darksiders III DLC - Keepers of the Void
Vulgrim'in verdiği bir görevde bulunan Fury'nin, Yılan Deliklerinde bulunan kadim bir tehdidi ortadan kaldırmak için buraya seyahat etmesi gerekiyor. Tamamıyla yeni yerler, bulmacalar ve düşmanlar, Fury'nin yeteneklerini test etme şansı için bekliyor. Ödül olarak Hollow'lar için yepyeni silah biçimlerinin yanı sıra en büyük ödülün kilidini de açabilir: yani, Abyssal Armor'un.