Darksiders III DLC - The Crucible
In this mighty morsel of digital wonderment, competitors can expect to receive a truly earth-shattering experience: The Crucible!
A legendary challenge whispered with reverence across the universe. Not even the Creator could have envisioned such glorious spectacle as that which is found in this fabled arena.
That’s right, it is I! Targon! Founder of this stupendous arena, and the only one ever to conquer it.