Darksiders III DLC - The Crucible
Bu kudretli dijital harikada, yarışanlar gerçekten dünyayı sarsacak bir deneyim yaşamayı bekleyebilir: The Crucible!
Doğru duydunuz, benim! Targon! Bu muazzam arenanın kurucusu ve onu fethedebilecek tek kişi.