Darkwood Tales - Beast in the Shadows
In a medieval village, the inhabitants tell each other a legend about a vampire-like beast that kidnaps people.
One day, Elaine ventures too far into the dark forest and is attacked by a monster. When she wakes up, she finds herself in an abandoned castle. She wants to escape as quickly as possible.