Teka-teki yang Mencabar
DARQ tells the story of Lloyd, a boy who finds himself in the middle of a lucid nightmare. Unable to wake up, Lloyd has to face his fears and decipher the meaning of the dream.
DARQ tells the story of Lloyd, a boy who becomes aware of the fact that he is dreaming. To Lloyd's misfortune, the dream quickly turns into a nightmare, and all attempts to wake up end in failure. While exploring the darkest corners of his subconscious, Lloyd learns how to survive the nightmare by bending the laws of physics and manipulating the fluid fabric of the dream world.
Apart from gravity-defying puzzles, Lloyd will have to use stealth when nearby enemies. He has no chance of winning in an open confrontation since the creatures he will encounter are much more powerful and faster than him. Instead, he has to rely on careful planning to avoid getting detected.
This game may contain content not appropriate for all ages, or may not be appropriate for viewing at work: Fantasy Violence.