Darwin's Paradox!-demo med taktisk action
Tag på et episk søeventyr i denne særlige demo med referencer til den kendte stealth-baseret franchise. Brug Darwins listige færdigheder til at løse indviklede gåder og flygte fra rumvæsnerne!
Dyk ned og tag et tidligt kig på Darwin's Paradox! i denne særlige demo med skjulte overraskelser fra en kendt stealth-baseret franchise. Brug Darwins mange snedige blækspruttefærdigheder til at undslippe et rumvæsenkontrolleret industrikompleks, der vrimler med fjendtlige patruljer og er spækket med indviklede gåder.
I en begrænset periode får du ved at downloade demoen et eksklusivt Snake-skin, du kan bruge i det rigtige spil.
Tag på et episk søeventyr med grafik, der ligner en ægte animationsfilm. Du spiller den charmerende og kloge blæksprutte Darwin, der bliver fjernet med magt fra havet og fanget i et stort og mystisk industrikompleks. Med sin ekstraordinære intelligens og utrolige evner skal Darwin nu overvinde de mest snedige fælder og grusomme farer i dette kombinerede pusle- og platformspil.