Darwin's Paradox! Tactical Octopus Action – wersja demo
Wybierz się na wielką morską przygodę w tym specjalnym demo, zawierającym nawiązania do ukochanej serii skradanek. Jako przebiegła ośmiornica Darwin rozwiązuj złożone łamigłówki, by uciec kosmitom!
Zanurkuj i poznaj bliżej Darwin's Paradox! jeszcze przed premierą dzięki tej specjalnej wersji demo, zawierającej nawiązania do pewnej powszechnie lubianej serii skradanek. Jako ośmiornica Darwin używaj bogatego wachlarza jego wymyślnych umiejętności, by sprytnie przemknąć przez kontrolowany przez kosmitów kompleks przemysłowy pełen patrolujących strażników i skomplikowanych zagadek.
Jeśli ściągniesz to demo, przez ograniczony czas możesz zdobyć limitowaną skórkę „Snake” do wykorzystania w pełnej grze.
Wybierz się na wielką morską przygodę godną pełnometrażowego filmu animowanego wraz z Darwinem, przebiegłą i pełną uroku ośmiornicą, która została wyrwana z oceanu i uwięziona w rozległym i tajemniczym kompleksie przemysłowym. Wykorzystuj niezwykłe zdolności genialnego Darwina, by pomóc mu ominąć diaboliczne pułapki i przezwyciężyć niebezpieczeństwa w tej wciągającej, logiczno-zręcznościowej przygodzie.