DAVE THE DIVER Digital Extra
Discover DAVE THE DIVER's unique boat skin, art book, and soundtrack with the Digital Extra Expansion Pack. This DLC is an expansion pack only available to those who already own the DAVE THE DIVER Basic Package.
Go to the 'Boat Skin' menu of the 'Diver Box (Inventory)' on Cobra's boat to find the available unlocked boat skin.
Discover more about DAVE THE DIVER through the digital artbook with design concepts and stories behind the scenes.
The digital art book contains concept art, backgrounds, pixel art and more. It comes in PDF format in the following directory.
Let the soundtrack of Dave the Diver remind of your exploration in the Blue Hole (92 soundtracks in total). The tracklist is available in English only.