Regular and major updates will always be detailed on our website (Otwiera się w nowej zakładce) and sent to our newsletter (Otwiera się w nowej zakładce) subscribers.
Our official method for intaking feedback and bug reporting is our Feature Up-Vote (Otwiera się w nowej zakładce) board.
Besides this, we encourage you to come to our Discord (Otwiera się w nowej zakładce) for more immediate assistance and conversation if preferred.