DAY_000: The Beginning
Dwójka przyjaciół z dzieciństwa, Klyde i Bonnie, wciąż boryka się z niedawnymi tragediami życiowymi, kiedy nagle trafia w sam środek bitwy o losy świata. Dzisiaj muszą stawić czoła niespotykanej dotąd technologii internetowych trolli wykorzystujących jako broń rzeczywistość rozszerzoną, których celem jest zainfekowanie całej ludzkości.
Pomimo złości i niechęci do świata Bonnie i Klyde muszą jakoś zapomnieć o swoich emocjach na tyle długo, aby go uratować. Na chwilę obecną tylko oni stoją pomiędzy światem a jego całkowitym unicestwieniem.
W tej strzelance z perspektywy trzeciej osoby gracze przeżyją ten sam straszny dzień z dwóch zupełnie różnych i niespójnych perspektyw.
Ponieważ na szali leży przyszłość ludzkości, wyrażenie „prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie” nabiera głębszego znaczenia.