DAY_000: The Beginning
Çocukluk arkadaşları olan Klyde ve Bonnie, kendilerini dünyayı kurtarmak için verilen bir savaşın ortasında bulduklarında hâlâ yakın zaman önce geçirdikleri kişisel trajedileriyle mücadele etmekte zorlanıyorlardı. Bugün ise insan ırkının tamamını enfekte etmekte kararlı silahlandırılmış artırılmış gerçeklik internet trol'lerinden oluşan daha önce hiç görülmemiş bir teknolojiyle karşı karşıyalar.
Dünyaya karşı duydukları öfke ve kızgınlığa rağmen Bonnie ve Klyde hislerini bir kenara bırakarak onu kurtarmak için bir yol bulmalı. Şu anda dünya ile onun yıkımı arasına duran tek şey onlar.
Bu üçüncü şahıs nişancı deneyiminde oyuncular aynı felaket günü birbirinden tamamen farklı ve çelişen bakış açılarından deneyimleyecek.
Oyuncular bugünün manşetleri arasında yollarını bulurken "gerçeğin ne olduğunu" ve bu dünyanın gerçekliğinin kurtarmaya değer olup olmadığını sorgulayacak.