Daydream: Forgotten Sorrow
Daydream: Forgotten Sorrow, içindeki korkularla mücadele eden bir çocuk olan Griffin'in dokunaklı hikayesini anlatan atmosferik bir macera oyunudur. Oyuncak ayı arkadaşı Birly de ona yardım etmek için her zaman yanında.
Uçan kaleler, kayalıklı mağaralar, peri masalından çıkmışa benzeyen ormanlar ve engebeli çayırlardan oluşan gizemli bir dünyada yolculuğa çık. Daydream'in sürükleyici dünyasının seni içine çekmesine hazır ol. Dayanıklılığın insanı değiştirebilme gücünü, bir şeylere veda etmenin buruk güzelliğini keşfet.