Daydream: Forgotten Sorrow
Daydream: Forgotten Sorrow is an atmospheric puzzle platformer game starring Griffin, a little boy who struggles to face his fears.
Immerse yourself in the gripping story of a person who visualizes himself as a small child, accompanied by a cute teddy bear. Solve tricky puzzles, escape terrifying monsters, and avoid dangerous traps on a quest for inner peace.
Travel through a mysterious world of floating castles and craggy caves, fairytale forests and rolling plains. Prepare to be captivated by the enthralling world of Daydream, discovering the transformative power of resilience, and the bittersweet beauty of letting go.