Daydream: Forgotten Sorrow
DayDream: Forgotten Sorrow to klimatyczna gra przygodowa, która opowiada wzruszającą historię Griffina, chłopca, który walczy ze swoimi lękami.
Podróżuj po tajemniczym świecie unoszących się zamków, skalistych jaskiń, bajkowych lasów i rozległych równin. Daj się ponieść niewiarygodnej krainie Daydream, odkryj przekształcającą moc wytrwałości i słodko-gorzkie piękno rezygnacji.