Days Gone - Broken Road DLC
Days Gone – Broken Road DLC is an expansion to Days Gone, an open-world action-adventure game set in a harsh wilderness two years after a devastating global pandemic. This DLC features all new content and features that will enhance your Days Gone experience as you fight for tomorrow in this brutal, relentless world.
Experience an all-new way to play Days Gone! Horde Assault offers fresh and unexpected gameplay designed to challenge your skills as you try to achieve a high score while surviving as long as possible against increased horde sizes and various other enemies, like vicious survivors and evolved Freakers.
Travel across familiar regions found in the story including the Cascade, Belknap, Lost Lake, and Crater Lake. But be warned, This World Comes For You. Fight your way through a brutal, ever-changing landscape where enemies escalate in difficulty the longer you survive. Move up in level to earn in-mode rewards with never-before-playable characters, new patch cosmetics, and unique Injectors on offer to greatly impact your gameplay experience.
Do you have the skill – and nerve – to survive the horrors of a broken world in this massive open-world action adventure? Take on the ultimate challenge in Days Gone – Broken Road DLC by attempting to finish the compelling story of Deacon St. John’s journey in one single playthrough without dying. In a world where everything is out to kill you, your skills will be tested to the limit and mastery is required to conquer this achievement.
Use your resources wisely, craft items, upgrade your skills, and scavenge the world to stay alive. If you meet your unfortunate end, you must either return to the beginning of the game or the start of the second act and try your luck again – dependent on which setting you choose.
The ride continues with more new features included as part of this complete Days Gone experience! Equip your nitrous and race against the clock in the all-new Speedrun mode; you’ll need to play through the story as quickly as possible. Be sure to share your best times! Take out your virtual camera and capture Photo Mode shots with additions such as time-of-day setting, a three-point lighting system, and new logo options.
Standing out from the ravenous zombie genre, Days Gone brings a lot of heart and massive open-world freaker hordes. It's ambitious in the length of its campaign and the size of its map, but some things just don't work as they should.