Dodatek Days Gone – Zniszczona droga
Dodatek Days Gone – Zniszczona droga jest rozszerzeniem Days Gone, gry akcji i przygody w otwartym świecie, której akcja rozgrywa się w nieprzyjaznych dzikich ostępach, na dwa lata po niszczycielskiej globalnej pandemii. Ten dodatek obejmuje nową zawartość i funkcje, które poprawiają doznania płynące z Days Gone, kiedy przyjdzie ci walczyć o przetrwanie w tym brutalnym, bezlitosnym świecie.
Poznaj zupełnie nowy sposób na grę w Days Gone! Szturm hordy to świeża i niespodziewana rozgrywka, zaprojektowana tak, aby rzucić wyzwanie Twoim umiejętnościom. Spróbuj osiągnąć jak najlepszy wyniki przetrwaj jak najdłużej w starciu z hordami i innymi wrogami, takimi jak nienawistni ocalali i wyewoluowane świrusy.
Przemierzaj znajome regiony z głównej gry, między innymi Góry Kaskadowe, Belknap, Lost Lake, czy Crater Lake. Tylko pamiętaj – ten świat poluje na Ciebie. Walcz w brutalnym, zmieniającym się otoczeniu, w którym wrogowie z czasem stają się coraz potężniejsi. Awansuj na kolejne poziomy, by zdobywać nagrody w grze, w tym zupełnie nowe postacie, elementy kosmetyczne i unikalne iniektory, które znacząco wpłyną na doznania z rozgrywki.
Czy masz umiejętności i mocne nerwy, aby przetrwać przerażające chwile w zniszczonym otwartym świecie, w tej grze akcji i przygody? Zmierz się z ostatecznym wyzwaniem w dodatku Zniszczona droga do Days Gone i spróbuj ukończyć wciągającą fabułę z wyprawy Deacona St. Johna podczas jednego przejścia, nie ginąc ani razu. W świecie, w którym wszystko próbuje cię zabić, Twoje umiejętności zostaną wystawione na wielką próbę – takie osiągnięcie uda się zdobyć nielicznym.
Jazda trwa, a nowe funkcje wchodzą w skład ostatecznej wersji Days Gone! Wyposaż się w nitro i ścigaj się z czasem w zupełnie nowym trybie Speedrun. Musisz jak najszybciej rozegrać kampanię fabularną. Pamiętaj, by pochwalić się najlepszymi czasami! Wyjmij wirtualny aparat i rób zdjęcia w trybie foto z wykorzystaniem takich dodatków jak ustawienia pory dnia, trzypunktowy system oświetlenia oraz nowe logotypy.