Days Gone - Broken Road DLC
Days Gone – Broken Road DLC, yıkıcı bir küresel salgından iki yıl sonra zorlu bir vahşi doğada geçen bir açık dünya aksiyon macera oyunu olan Days Gone'ın genişleme paketidir. DLC, bu vahşi ve acımasız dünyada gelecek için savaşırken Days Gone deneyiminizi geliştirecek yepyeni içerik ve özellikler içeriyor.
Days Gone oynamanın yepyeni bir yolunu deneyimleyin! Sürü Saldırısı, giderek büyüyen sürüler ve acımasız hayatta kalanlar ile evrimleşmiş Freaker'lar gibi diğer birçok düşmana karşı olabildiğince uzun süre hayatta kalırken yüksek bir skor elde etmeye çalışarak yeteneklerinizi sınamanız için tasarlanmış yeni ve beklenmedik bir oynanış sunuyor.
Hikâyede yer alan Cascade, Belknap, Lost Lake ve Crater Lake gibi tanıdık bölgelerde dolaşın. Ama dikkatli olun, Bu Dünya Sizin Peşinizde. Hayatta kalma süreniz uzadıkça düşmanların zorluk derecesinin arttığı vahşi, sürekli değişen bir ortamda savaşın. Daha önce hiç oynanmamış karakterler, yeni yama kozmetik öğeleri ve oyun deneyiminizi önemli ölçüde etkileyecek benzersiz Enjektörler içeren mod içi ödüller kazanmak için seviye atlayın.
Bu devasa açık dünya aksiyon macerasında paramparça olmuş bir dünyanın dehşetinden kurtulacak yeteneğe ve cesarete sahip misiniz? Days Gone - Broken Road DLC'de Deacon St. John'un yolculuğunun zorlayıcı hikâyesini ölmeden tek seferde bitirmeye çalışarak en zorlu mücadeleye katılın. Her şeyin sizi öldürmeye çalıştığı bir dünyada yetenekleriniz son noktasına kadar sınanacak ve bu modda başarıya ulaşmak ustalık gerektiriyor.
Bu eksiksiz Days Gone deneyiminin kapsamına eklenen birçok yeni özellikle yolculuk devam ediyor! Nitronuzu kuşanıp yepyeni Speedrun modunda zamana karşı yarışın. Hikâyeyi olabildiğince çabuk tamamlamanız gerekecek. En iyi sürelerinizi paylaşmayı unutmayın! Sanal kameranızı çıkarın ve saat ayarı, üç noktalı aydınlatma sistemi ve yeni logo seçenekleri gibi eklemelerle Fotoğraf Modu çekimleri yapın.