DC Heroes United
Can you survive hordes of villains in this new DC game? Your free special offer items will be available automatically on login, no claim required.
Battle hordes of enemies and vicious bosses from around the DC universe in this incredibly challenging roguelite. Play as Batman, Superman, Wonder Woman or many other Super Heroes and face off against powerful Super-Villains.
Each map increases in difficulty. Level up your characters and unlock new ones. Mix and match different super abilities and evolve them to get more powerful. Unique Ultimates change your gameplay experience and help you survive.
Also catch the DC Heroes United interactive series, with the first seven episodes already available in the app, and decisions that will impact what happens in the series and what items you as a community will unlock in the game.