Dead Age 2
Dead Age 2 to wyjątkowe połączenie survivalu, zarządzania, eventów z gier typu Rogue-Like, walki w systemie turowym, klasycznej rozgrywki fabularnej z wieloma zadaniami i opowieścią, w której Twoje decyzje mają bezpośredni wpływ na przebieg zdarzeń!
10 lat po wybuchu apokalipsy, członkowie obozu Jack'a uciekli do Freedom City, gdzie opracowano lekarstwo na epidemię zombie. Ale wiadomości przynoszą więcej cierpień niż ukojenia. W regionie pojawiły się nowe frakcje, toczące nieustanną walkę o dominację. Bezlitośni członkowie frakcji Military, szemrani Smugglers i Independents, składający się głównie z cywilów.
Od kiedy obóz Independents został zaatakowany przez nieumarłą hordę, nieliczni ocaleni walczą o pożywienie i cenne zasoby w surowym świecie.
Nowy, otwarty świat gry oferuje swobodną eksplorację świata z ponad 80 szczegółowo przedstawionymi graficznie lokacjami. Oprócz naturalnych scenerii, Dead Age 2 zawiera nowe lokacje wewnątrz budynków, takie jak szpitale, bunkry, szkoły, centra handlowe i sklepy z zaopatrzeniem dla wojskowych.
W Dead Age 2 mamy do czynienia z losowymi wydarzeniami na mapie, które powodują różne konsekwencje, ale tym razem są one w pełnym 3D. Survivalowe RPG są szczególnie niebezpieczne. 3 poziomy trudności i permanentna śmierć mogą w każdej chwili doprowadzić do utraty sojusznika na dobre. Jeśli Twój główny bohater padnie ofiarą apokalipsy, oznaczać do będzie rozpoczęcie od nowa rozgrywki, w której będziesz móc zakupić ulepszenia i udogodnienia odblokowane w poprzednich etapach.