Bunlar, yatağının altında yaşayan öcü adamlar. Odanın, zihninin ve rüyalarının içindeler; bazen rüyalar gerçek olur. Freddy Krueger, musallat olmanın gerçek anlamını biliyor. Birini uyanık mı uykuda mı, canlı mı ölümün eşiğinde mi olacağını anlayamayacağı o rüyaya benzeyen duruma sokmanın gerçek anlamını. Bazıları diğerlerinden daha fazla uykuya karşı koyabilir, mesela Freddy'nin intikamı öğrendiği yere dönmeye zorlanan genç Quentin. Badham Anaokulu'na dönüyoruz.
Quentin Smith'in onu uyanık tutacak hapları, bir kilometre daha gitmesini sağlayacak enerji içecekleri asla bitmeyecek. Asla durmayacak ve umarım asla uyumaz. Asla. Ya da en azından Freddy'yi durdurmayı başarana kadar. Korku bir seçenek sunar: fırtınaya dalın ve onu sürün ya da ölümün kaçınılmazlığını kabul edin ve yatağa gidin. Quentin ilkini seçer. Ama ne kadar süre uykudan kaçınabilir? Ve bu yerde nasıl idare edecek? Ölümün bile herhangi bir huzur sağlayamadığı yerde.