Rozdział Dead by Daylight: Alan Wake
Z jednego mrocznego miejsca do drugiego. Rozdział Dead by Daylight: Alan Wake wprowadza Alana Wake'a, autora bestsellerów, we Mgłę. Zakup dodatku odblokowuje wyjątkowy uniwersalny amulet: pistolet na gwoździe.
Alan Wake wie, co trzeba zrobić, aby przetrwać w obliczu przeciwności losu, dzięki swoim doświadczeniom w Bright Falls. Teraz został uwięziony w nowym koszmarze pełnym nieustępliwych przeciwników i nieoczekiwanych sojuszników. Kto wie, czy znajdzie sposób, aby się z niego wydostać.