Dead by Daylight: Pakiet rozdziału Obcy
Nareszcie – Obcy nadszedł. Nieustępliwa istota z odległej planety, Ksenomorf, jest okrutna, zwinna i przebiegła. Rozdział Dead by Daylight: Obcy wprowadza też nową ocalałą – Ellen Ripley, oficer dyżurną statku Nostromo. Zdolna i pragmatyczna Ripley wykazuje się prawdziwą odwagą w obliczu niewyobrażalnej grozy.