Dead by Daylight: Alien Bölümü Paketi
Uzayın boğucu sessizliği azmin sınırlarını zorluyor. Dead by Daylight'ın Alien bölümüyle iki ikonik karakter Sis'e adım atıyor, yeni Katil Xenomorph ve yeni Kurban Ellen Ripley aramıza katılıyor. Yeni harita Nostromo Enkazı tüm oyunculara açık. Bu bölümle beraber Hareket Takibi Muskası ve Ellen Ripley için Nadide Kahraman Geri Döndü kıyafeti açılır.
Uzun bekleyişin ardından Alien aramızda. Uzak bir gezegenden gelen acımasız bir tür olan Xenomorph vahşi, çevik ve kurnazdır. Dead by Daylight: Alien ayrıca Nostromo'nun Kıdemli Subay'ı, yeni Kurban Ellen Ripley'i de beraberinde getiriyor. Hem yetenekli hem de pratik olan Ripley, tarif edilemez dehşetin karşısında gerçek bir cesaret sergiliyor.