Behind you. In the reflection of the screen. A face. Head titled ever so slightly. Mouth agape. From it comes a voice. Familiar. Different. When it calls to you, don’t turn around. Even if you think you recognize it.
Dead by Daylight’s All Things Wicked delves into the depths of analog horror with new Killer, The Unknown, and new Survivor, Sable Ward. A new Map, Greenville Square, is available for all players. Purchasing this add-on unlocks 2 exclusive Cosmetics: The Unknown’s Garden Casual and Sable Ward’s Designer Corset.