Rozdział Dead by Daylight: Apogeum Nikczemności schodzi w głębiny analogowego horroru wraz z nowym zabójcą, Nieznanym, i nową ocalałą, Sable Ward. Nowa mapa, Plac Greenville, jest dostępna dla wszystkich graczy. Zakup dodatku odblokowuje 2 wyjątkowe elementy kosmetyczne: ogrodową swobodę dla Nieznanego i designerski gorset dla Sable Ward.