Dead by Daylight – Charity Case
Charity Case to kolekcja 26 dodatków dla wielu ocalałych i zabójców z Dead by Daylight. Zawiera 20 zupełnie nowych możliwości modyfikacji nawiązujących do najpopularniejszych komentatorów oraz 6 przedmiotów, które do tej pory były ekskluzywne.