Dead by Daylight - Charity Case
Charity Case, Dead by Daylight kurbanlarının ve katillerinin pek çoğu için 26 kozmetik öge içermektedir. Favori yayıncılarınıza göre 20 yeni kişiselleştirme seçeneği ve eski arkadaşlardan 6 özel öge yer almaktadır.