Epilepsi Uyarısı
Az sayıda insan, belirli türden yanıp sönen ışıklara veya ışıklı şekillere maruz kaldığı zaman epilepsi nöbeti veya baygınlık geçirebilir. Bu insanlar veya daha önce nöbet geçirmemiş ya da epilepsi hastalığı olmayan insanlar bile video oyunlarını oynarken epilepsi semptomları gösterebilir veya nöbet geçirebilir. Sizin veya herhangi bir yakınınızın epilepsi rahatsızlığı varsa ya da herhangi bir türden nöbet geçirdiyseniz video oyunlarını oynamadan önce doktorunuza danışın.