Dead by Daylight: Zrodzony we Mgle
Mroczna część historii przywrócona z czeluści zapomnienia. Rozdział Dead by Daylight: Zrodzony we Mgle wprowadzana nowego zabójcę – Rycerza – oraz nowego ocalałego – Vittoria Toscanę. Nowa mapa – Roztrzaskany Plac – jest dostępna dla wszystkich graczy. Zakup tego dodatku odblokowuje wyjątkowy element kosmetyczny dla Vittoria: Kurtkę jeździecką dla przystojniaka.
Dead by Daylight: Zrodzony we Mgle wprowadza również nowego ocalałego: Vittoria Toscanę, podróżnika z zaginionej epoki chętnego do wędrówki po wymiarach. Wiek żelaza i kamienia dobiegł końca – rozpoczyna się wiek Mgły i tych, którzy zostają w niej zrodzeni.