Dead by Daylight - Forged in Fog Bölümü
Tarihin karanlık bir sayfası yeniden açılıyor. Dead by Daylight'ın Forged In Fog Bölümü, yeni Katil Şövalye'yi ve yeni Kurban Vittorio Toscano'yu içeriyor. Yeni harita Parçalanmış Kare'ye tüm oyuncular erişebilir. Bu eklentiyi satın aldığında Vittorio için özel bir kozmetik eşya olan Etkileyici Sürücü Ceketi de senin olur.
Dead by Daylight: Forged In Fog ayrıca yeni bir Kurban da içeriyor: Vittorio Toscano, kayıp bir zamandan gelen bir seyyah ve diyar diyar gezen bir gezgin. Demir çağı ve taş çağı geride kaldı, artık Sis ve Sis'te dövülmüşlerin çağı başlıyor.