Dead by Daylight – rozdział „Hellraiser”
Dla niektórych demon, dla innych anioł – nowy zabójca zwie się Pinhead i jest przywódcą grupy istot z innego wymiaru, znanej jako cenobici. Pinhead poświęcił swój byt badaniu najodleglejszych sfer doświadczenia poprzez nieskończony dreszcz przyjemności i bólu. Używa haków i łańcuchów do atakowania swoich ofiar, a przy okazji rozszarpuje ich ciała i dusze.
Gdy w świecie Bytu odkryto i otwarto pudełko na zagadki znane jako Konfiguracja Lamentu – klucz do wymiaru Pinheada – zabójca przybył, gotów do obdarzenia słodkim cierpieniem każdego, kto wejdzie mu w drogę.