„Godzina wiedźmy” to nowy rozdział w Dead by Daylight. Zawiera nową ocalałą, Mikaelę Reid. Zakup dodatku odblokowuje nową ocalałą i jej unikatowy przedmiot: Halkę Półksiężyca Mikaeli.