Dead by Daylight: Dehşet Genişleme Paketi
Orijinal Katil koleksiyonuyla Dead by Daylight deneyimini bir üst seviyeye çıkar. 11 Katil'le yeni güçleri, avantajları ve kişilikleri keşfederek oyun tarzına en uygun karakterlerle avının peşine düş.