Co się dzieje, gdy ciało rośnie, a umysł nie nadąża? Dziecięce lęki i obawy zostają uwięzione w ciele dorosłego mężczyzny – we wściekłym ciele władającym piłą łańcuchową. Kogoś, kto wie, co się dzieje, gdy nie słuchasz rodziny. A co się stanie, gdy ktoś dowie się, co jest w gulaszu?
Leatherface to nie tylko maniak w masce z ludzkiej skóry, z zaburzeniami umysłowymi. Szuka akceptacji i uznania. Przeszedł trudne chwile, które uczyniły z niego to, czym jest teraz. Stróż, opiekun, ślepy strażnik bramy, który nigdy nie zadaje pytań. Wszystkie problemy rozwiązuje za pomocą piły łańcuchowej.
Niezwykle potężna i ciężka piła łańcuchowa, której zęby poszatkowały niezliczone ofiary. Odpowiedni prezent urodzinowy dla Kanibala. Piła łańcuchowa to najbardziej śmiercionośna broń Leatherface'a. Może jej używać do woli, wykonując nią niszczycielskie wymachy.
Twoja głęboka więź z Bytem wyzwala potencjał odczytywania aury. Gdy powiesisz ocalałego na haku, przez 3 sekundy zobaczysz aury wszystkich pozostałych ocalałych znajdujących się w odległości większej niż 36 m od haka. Przyznaje bonusowe punkty krwi za każde punktowane zdarzeniu, gdy ocalały wisi na haku.